pátek 2. ledna 2015

Essie - Jamaica me crazy

Ahojte:) Tak jsem vyzkoušela dalšího čekatele z loňské (vlastně už předloňské) vánoční nadílky, Essie - Jamaica me crazy.

Essie - Jamaica me crazy

Jsem myslela, že se sem ani nedostane, pač jsem ho nestihla vyfotit za čerstva. Ale jelikož je to držák, tak se to povedlo. Fotila jsem ho dneska (pátek) dopoledne, věřili byste, že jsem ho lakovala v pondělí večer? :) Hrany jsou sice otlučené, ale jinak nikde nic nechybí. Otázkou zůstává, jestli za to může samotný Essie, nebo vrchní lak (Astror Already dry!). 

Konzistence je tekutá a pigmentace bídná. Mám dvě vrstvy a sem tam jsou čmouhy, třetí vrstva by neuškodila a barva by díky ní byla sytější (na levém ukazováčku jsem si do čerstvého laku dloubla, tak jsem to tam zapatlávala další vrstvou...). Barva mi přijde podobná jako má GS 133, fuchsiová s fuchsiovým shimmerem.

Essie - Jamaica me crazy

Essie - Jamaica me crazy

Essie - Jamaica me crazy

A to nejlepší nakonec, můj čtyřměsíční chlapák :)


Mějte se krásně :)

8 komentářů:

  1. AHoj Hani ty nezahálíš :D škoda tý pigmentace a nejlepší je jednozačně ten velký mužský :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá, že se nám pomalu vracíš, juchů :) Ten Essie vypadá skvěle, taky mi připomíná zmiňovanou GS. Malej je strašně roztomilej <3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nebudem říkat hop... :D Ono s Vojtou se nedá nic moc plánovat :) Ale konečně máme nějaký pravidelný režim, tak večer ten čas mám a zařekla jsem se, že je to můj čas, žádné žehlení a podobně :D

      Vymazat
  3. Výdrž je teda bezvadná! Škoda té pigmentace. :-(
    Nejlepší je ale prcek. Je moc krásnej, povedl se vám Hani! ;o) Jeden ten zavírací špendlík měl i brácha když byl mimi, měl světle modrej. Dodneška si to pamatuju, a to je už nějakých 22 let. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výdrž překvapila, na to jak ty nehty nešetřím...
      Na Vojtovi jsme si dali s Mílou záležet :) Špendlíky jsou best hračka, pěkně se mu drží a jak mu chutnají :)

      Vymazat
  4. Hanička, to je super vidieť od teba príspevok/príspevky, pomaly sa k nám vraciaš :-). Potešil ma aj predchádzajúci červený, no takýto odtieň je presne jeden z tých, ktorými u mňa človek nič nepokazí. Mám veľmi rada fuchsiové a hej, podobnosť s GS tam je a je to jeden z mojich najobľúbenejších odtieňov od Gabiky :-)
    Krásny rok 2015 ti prajem a nech malý krásavec rastie ako z vody

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Suzi :) Ten GS mám taky moc ráda a i když je mu tenhle Essie podobný, tak mi zas až tak nechytl.
      No a Votja roste až moc rychle, už to není to miminečko do jedné ruky, už se pronese :)

      Vymazat