pátek 3. ledna 2014

Essie - Vintage Wine

Tak se mi podařilo přemluvit náš počítač ke spolupráci, tudíž vám můžu ukázat jeden krásný vánoční dárek - Essie Vintage Wine :) A navíc se mi ho povedlo vyfotit za denního světla (nedostatkové to zboží), takže má celkem ucházející fotky :)

Essie - Vintage Wine
 Tahle barva, to je přesně moje gusto. Tmavá vínová, ze které kouká oranžová, taková temně rezavá. Lak obsahuje spoustu drobných šupinek, nebo je to možná shimmer... nevím, nebudu se v tom pitvat :) V lahvičce šupinky vyniknou samozřejmě více, než na nehtech. Ale to neznamená, že se na nehty nedostanou. Myslím, že je jich tam tak akorát, fotky ho na nehtu trochu zazdily.

Ovšem lakování byla asi daň za tu krásnou barvu, pač to bylo o nervy. Za prvé lak není zrovna přeborník v krytí - první vrstva holá místa, druhá vrstva pořád sem tam flek, až třetí byla ok. No a za další (za což vlastně nemůže lak, ale mé šikovné ručky) když už jsem nanášela nadlak, tak se mi dostal na nehet nějaký chloupek, přesněji řečeno vlastně pořádný chlup, který jsem chtěla samozřejmě za každou cenu z laku vylovit. No dopadlo to přesně jak jsem nechtěla, nehet jsem si rozrýpala... Takže odlakovat, sice jen jeden nehet, ale celkem 5 vrstev a znovu lakovat.. no šla jsem do vrtule :)) Ale stálo to za to :)

Essie - Vintage Wine

Essie - Vintage Wine

Essie - Vintage Wine

Essie - Vintage Wine

Essie - Vintage Wine

Líbí? Mně moc :)

Mějte se krásně a užijte si hezky víkend :)

10 komentářů:

  1. Tož to je pekný lák!
    Hele, mně ty Essie taky děrujou a flekatí :/ Světlý děs běs a tmavý musí mít 3 vrstvy :/ Řekla bych, že je to hodně tou konzistencí, ale úzký štěteček tomu taky nepřidá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad Tě St.Lucia s lakováním nezklame, mě vyhovovala :) a Haničko je to moc zajímavá barva :)

      Vymazat
    2. Snad. We Can Do It Pink nevypadala dokonale ani se 3 středně silnýma vrstvama a Bobbing For Baubles by taky snesl tu třetí :/

      Vymazat
    3. Jj, ta konzistence je docela řídká a jsou málo pigmentované, ale mi to nějak nevadí :D Nevím, asi ty barvy mi dostaly, štěteček mi vyhovuje... prostě jim tu konzistenci odpouštím :)

      Vymazat
    4. Jo a ještě jsem zapomněla napsat, že mi docela zabarvil nehty. Ale i to mu odpouštím :D Prostě bezmezná láska :)

      Vymazat
  2. Tak to lakování asi děs běs, ale co, za tu krásnou barvu to stojí. :) Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, vše mu odpouštím, protože za to prostě stojí :)

      Vymazat
  3. Tak to je opravdu parádní kousek, ten snad musím mít :D. Jinak mi přijde, že skoro všechny Essie laky potřebují tři vrstvy, aspoň že máme ty urychlovače schnutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bez urychlovače bych lakování asi vzdala :D Pač já si rozrýpu jakýkoliv lak, když ho nedám...

      Vymazat