úterý 9. dubna 2013

Color Club - Gimme A Grape Big Kiss

Po hooodně dlouhé době se mi povedlo lakovat za denního světla a to Gimme A Grape Big Kiss od Color Club. A navíc jsem ho mohla i vyfotit až doma po práci, pěkně na sluníčku a to jsem si předtím stihla dát ještě kafe - první letošní teráskový :) Svítá se na lepší (teplejší) časy, doufám, že tentokrát už najisto :)

Color Club - Gimme A Grape Big Kiss


V neděli navečer, když jsem ho nalakovala, tak si říkám "aha, další růžová, nějak se mi tu hromadí". Nj, ale druhý den si říkám, růžová s kapkou červené, no a odpoledne si říkám, že jsem asi slepá, protože je to červená s kapkou růžové :)) Tak nevím, jestli jsem naprosto slepá, nebo je ten lak chameleon :)) Ono i když se podíváte na první a poslední fotku, které nejsou tak přesvícené, tak to je jak kdybych fotila lahvičku jiného laku - teda aspoň mně to tak přijde, že ta barva je na nehtech úplně jiná, než v lahvičce. Ono i na těch fotkách vyšel lak světlejší a víc do té růžové, než ve skutečnosti je. Ale líp se mi to bohužel vyfotit nepovedlo.

Color Club - Gimme A Grape Big Kiss

Tahle barva musí podle mě slušet naprosto každýmu. Taková teplá, šťavnatá, k nakousnutí - a to doslova, protože lak na nehtech voní :) A to dost intenzivně první den - já po něm byla v pondělí úplně přiotrávená :)) Až jsem si říkala, že ho večer odlakuju a divila jsem se, že mi po něm nezačala bolet hlava. Vůbec jsem si nemohla dát ruce k obličeji, protože už se mi  z toho dělalo šoufl :)) Ale večer jsem si doma všimla, že už to není tak hrozné. Možná na tom má podíl podvečer strávený v kuchyni - pořád mokré ruce... No a jak vůbec voní? Nebyla jsem schopná to identifikovat, přišlo mi to jako takové ty staré ovocné žvýkačky :) Ale pak jsem vařila čaj - malina s mátou a čuchám čuchám, že to voní stejně :) Takže možná malina?

K lakování bych dodala jen to, že v první vrstvě je dost průhlednej, úplně vodovej (ale nanášení ta konzistence nestěžuje), ale druhá vrstva to vše krásně srovná. A sem tam mám takové divné bublinky, ne vyloženě hrbolaté, ale takové flíčky. Ale to vidím jen já při podrobném zkoumání :)

Color Club - Gimme A Grape Big Kiss


Pořízeno na moješminky :)

19 komentářů:

  1. páni! ty tvoje nehty! to je dokonalost! ;-) nepokrytě ti je závidím. ;-) proč jsem tě objevila teprve teď?
    lak je taky krásný! ale takhle z těch fotek bych řekla, že držíš úplně jinou lahvičku. úplně na mě dýchnul létem, už vidím ty šťavnaté maliny a jahody :-) mňam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to tu mám teprve od ledna a asi málo spamuju odkazy :D Takže asi proto :D
      Lak fakt krásnej a dokonce se mi s ním docela líbí i mé nehty, jinak své nehty odjakživa nesnáším :D

      Vymazat
  2. Musim ho brzy nalakovat znovu...asi ho nemám na fotce, ale co s pamatuju, tak jsem ho měla na nehtech stejný jako v lahvičce, takhle mi přijde, jako když bys měla na nehtech spíš CC Raspberry Rush :). ( Ten mám mimochodem radši než tento, protože mi líp voní).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak tak koukám na fotky, tak mi přijde spíš ta má lahvička jak ten Raspberry Rush. Ale žádný swatch (jak GGBK tak RR)se ani trochu nepřibližuje tomu, co mám na nehtech. Tak to mi vážně hlava nebere, jak se mi mohl z růžového udělat na nehtech červený :D Ale jako nestěžuju si, mně se ta barva líbí :D

      Vymazat
    2. Barva je to pěkná :). Mám pocit, jestli k němu nedali špatný název. Protože tenhle odstín voní jako hroznové víno..a mě to moc nevonělo, za to Raspberry Rush voní pěkně a právě jako malina. A našla jsem swatche a zdálo se mi že odpovídal zas jeden, kde je právě lak spíš do malinova. Dneska lakovat nebudu, ale asi mi to nedá a dám tyhle dva laky na vzorník. Je to záhada :D

      To já takhle nechápala s CC Warhol. I na blogu Day vypadal růžově, stejně jako v lahvičce a i na většině swatchů takový je. Když jsem ho loni lakovala v létě, tak jsem nechápala, jak může být na nehtech červeno oranžový. Nejdřív jsem z toho byla zklamaná, ale pak jsem si ho i tak zamilovala :).

      Vymazat
    3. A jinak mi tyhle vonící laky dělaly taky bublinky.

      Vymazat
  3. Krásná barvička..píšu si abych koupila! A nehty máš moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Barvička je to ve skutečnosti ještě hezčí, než na fotkách ;)

      Vymazat
  4. taký krásny a ešte k tomu aj voňavý? och, chcem :-D

    OdpovědětVymazat
  5. opravdu lak vypadá v lahvičce jinak a také chválím nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Taky jsem se divila, že je lahvička úplně jiná :) Ale na nehtech je fakt krááááný :)

      Vymazat
  6. som si najprv myslela, že sú to dva rozdielne laky :o) inak je fakt krásny a na tak krásnych nechtoch obzvlášť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ve skutečnosti je ten rozdíl lahvičky a nehtů ještě větší, než na fotkách :)

      Vymazat
  7. Nádherný lak!! Tuhle barvičku můžu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle chci příště, už jen proto že krásně voněl... ikdyž nevím jak na mých nehtech bude vypadat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím, že jsou jen dvě možnosti, jak bude na tvých nehtech vypadat - buď do červena, jako na mých a druhá, méně pravděpodobná možnost, že bude růžový jako v lahvičce :D Žlutou z něj nevykouzlím :D

      Vymazat
    2. spíš jsem myslela celkově jak to bude vypadat :-D
      Ale ted se trošku starám a je to docela lepší, tím že mám permanentně na nehtech lak, tak jsou docela i pevnější :)

      Vymazat