pondělí 4. února 2013

Essence - C'est la vie!

 Mám takový pocit, že si ze mě to počasí utahuje. Včera na mě úplně dýchlo jaro (jen přes okno teda), když vylezlo sluníčko a po sněhu ani památky. Tak jsem si řekla, že je čas oprášit jarní barvičky. No a jaké na mě čekalo ráno bílé překvapení zas...

Proč jsem vlastně sáhla po tomhle laku? To vám jdu takhle v pátek po ulici a nějaká slečna měla krásný lososový lak na nehtech (ano, první čeho si na každém všímám je to, jaké má nehty :)) a mi došlo, že vlastně asi žádný takový nemám.

Essence - C'est la vie!

 Tak jsem rozjela pátračku s googlem a došla jsem k tomu, že lososový nádech by mohl mít Essie Tart Deco. Ale nechtělo se mi za něj dávat takových peněz, navíc když jsem se dočetla, že se lakuje naprd. Nakonec jsem zjistila, že tomu Essie by se měl podobat právě C'est la vie! od Essence, který u mě náhodou čekal na vyzkoušení :)

No přiznám se, že to není přesně ta barva, co jsem hledala. Vlastně to není vůbec ona :) Je to spíš taková oranžová krémovka. Na fotkách se mi vůbec nepovedl chytit ten krémový nádech. Takhle pomerančově, jako na fotkách, vypadá večer na umělém světle.

Essence - C'est la vie!

Nepracovalo se mi s ním vůbec dobře, je hustý, pruhuje, dělá šmouhy.... První vrstvu jsem dávala slabší, druhou silnější. Měla jsem ho po dolakování pomalu až za ušima - třikrát hip hip korekčnímu peru :)

Essence - C'est la vie!

Nakonec jsem ten svůj vytoužený lososový odstín našla u Sonidla :) Takže po práci letím do DM pro L'Oréal - Sex On The Peach. Doufám, že ho tam budou mít :)

7 komentářů:

  1. moc hezký blog :) koukám že asi teprve začínáš, tak ti přeji hodně uspěchu v blogování a chci tě pochválit za krásný záhlaví a za tvoje krásné nehty :) přidala jsem se mezi tvoje čtenářky a budu tě moc ráda sledovat, těším se na další články :) ráda bych tě pozvala na můj blog, a budu moc ráda když se také přidáš mezi moje čtenářky :) měj se krásně.. onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji :) Na tvůj blog ráda mrknu :)

      Vymazat
  2. Tak tahle "oranžáda" by se mi vážně hodila k novému saku! :D Mně se lak líbí, ale je zřejmé, že jsi očekávala něco úplně jiného..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já si doteď nejsem jistá, jestli se mi vlastně líbí nebo ne :D

      Vymazat
  3. Dneska jsem se ve Vaňkovce na ten Loreal zrovna dívala. Ale myslím, že mi ve dvou vrstvách bublinkoval, tak snad to tobě dělat nebude :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně takovou barvičku si musím pořídit na léto.

    OdpovědětVymazat